perjantai 31. elokuuta 2012

Weekend!

Heissulivei! Tää viikko on mennyt toooooooooooooosi nopeesti, en ymmärrä vieläkään, että on perjantai. No ei se haittaa, kunhan on viikonloppu. Se kelpaa aina. 

Katsoin keskiviikkona sen Aavikon kukka-elokuvan. Elokuva oli todella mahtava ja pidin siitä paljon ja päänäyttelija Waris Dirie oli todella kaunis. Tarina oli jotenkin niin koskettava ja varsinkin se kohta, kun tämä Waris Dirie kertoi hänen päivästään mikä muutti hänen elämänsä. Järkytyin kuinka pienille lapsille tehdään jotain niin kamalaa, tytöille tehdään ympärileikkaus ja naitetaan vanhoille miehille niin nuorena, koska perhe saa siitä hyvän maksun. Tuollaista ei saisi tapahtua missään maassa! Mutta elokuvalle annan täydet viisi pointsia, suosittelen katsomaan! :)






Torstaina olin töissä ja minun piti opastaa se uusi työntekijä siihen työhön ja kertoa kaikki perusjutut, mitä minullekkin kerrottiin, kun aloitin siellä. Toivottavasti muistin kertoa kaiken oleellisen, koska itsekin vähän vielä hukassa siellä, sillä en ole ollut kauhean montaa viikkoa vielä siellä töissä. No menen vielä maanantaina auttamaan uutta työntekijää toiseksi päiväksi. 

keskiviikkona

Tänään tän näkösenä koulussa
Ja tänään postiluukkuun oli ilmestynyt kuori kummitädiltäni Ruotsista! Hän oli lähettänyt minulle kaksi lehteä ruotsista, joita olen tykännyt lukea ♥ Tällä viikolla tuli myös Ellokselta tilaamani talvikengät, joista laitan myöhemmin kuvaa :)


Revyn ja OM

Ilmaislahja Revyn- lehdestä. Smokey eye-paletti.

Tänään elokuviin ilmestyy Cosmopolis!!! Ja minä tottakai menen sinne ensi-iltaan, koska Robert Pattinson on sen arvoinen! Olen aikaisemmin tainnut mainitakkin, että Robert on se mun juttu.. xD 


Hauskaa viikonloppua kaikille! :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijat