perjantai 27. joulukuuta 2013

HÄLINÄ ON TAAS VUODEKSI OHI









Joulu on taas vietetty, ei siltä kyllä tunnu. Tuntuu, että olisi syys- tai lokakuu, mutta nythän viedään vuoden viimeisimpiä päiviä. Silti, ei se mua hirveesti haittaa, että ei ole lunta. On kivempi ajella autolla ja liikkua ulkona, kun ei oo liukasta eikä niitä hirveitä pakkasia. Monet toivoo jo lunta maahan, en mä vaan. Käy mulle näinkin, vaikka ei toi kauheen houkutteleva maisema ole; vanhoja mätäsiä lehtiä syksyltä ja vettä tulee aivan liikaa. Ois vaan kesä, niin kaikki olisi hyvin, haha. 
Noh, palataan siihen jouluun. On hauska katsella 6-vuotiasta pikkusiskoani, kun lahjavuori hänellä on niin suuri verrattuna omaani. Kun oli pieni, lahjoja oli aivan hirveä määrä (Oon joskus saanut päälle 50 pakettia yhtenä jouluna) ja nyt kun kasvaa niin alkaa lahjatkin "vähenemään". Oikeastaan yhden lahjan hinta kasvaa ja niitä on silloin vähemmän, tiedättekös. Oon itse tosi tyytyväinen tän vuoden joululahjoihin, pääosin rahaa ja astioita. On hyvä, ettei ihmiset rupea väkisin mitään materiaa ostamaan, vaan antaa sen mieluummin rahana esimerkiksi ja sain myös hyvin kerättyä lisää kuppeja ja lautasia keräämääni astiasarjaan. 

Vika kuva on taas näitä netistä tulleita ideoita. Pelleilin pitkällä valotusajalla ja zoomilla. Ei nyt mikään mahtavin, kun kuusi ei tarkennu kunnolla, mutta muuten ihan jännän näköinen kipale. Pitää testailla vielä uudelleen.. Nyt kaikille hyvää yötä ja onnea huomisiin alennusmyynteihin! (heti tuhlaamaan rahat...) Olenko ainoa?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijat