tiistai 16. heinäkuuta 2013

NATURE






Heeey! Ajotunteja on ollut nyt neljä ja hyvin on menny! Hiemanko jännitti ekat tunnit, mut nyt tuppaa jännittämään vielä enemmän, koska seuraavaks rupeen siirtyy tohon keskustan alueelle. Hirveesti ihmisiä, autoja ja pyöräilijöitä. Auton rattiin kun pääsin ja siirryttiin ajamaan ihmisten ilmoille niin kyllä huomaa, miten pelottavia ne pyöräilijät on. Ne tulee hirveen nopeesti kiiitäen auton ohi.. Yhessä vaiheessa tuli paniikki, että ei tää autoilu ookkaan mua varten. Se oli ihan turhaa kyllä, koska kyllä se autoilu on mua varten, jotenkin se on vaan niin tajuttoman kivaa! Voisin tässä lopettaa ajamisen ylistyksen ja jatkaa cinderella elokuvan katselua. Mukavaa tiistaita kaikille :)

15 kommenttia:

  1. Wou, aivan ihania kuvia ! :o ♥

    VastaaPoista
  2. Oi miten hienoja kuvia! :-)

    tuuliemiliaa.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Voi kun sä kävit tänään piristämässä mua mun blogissa!
    Itekin oot tosi nätti ja sulla on täällä upeita kuvia! :-)

    http://tiiiun.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  4. tosi nätti banneri sekä ulkoasu:) ja nää sun postaukset on ihania:)

    ★ http://neanjamarian.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. Upeit kuvii :o!!

    http://vaikkamitakaikkea.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  6. Ihania kuvia! Bannerikin on tosi nätti. (:

    VastaaPoista
  7. Voi kun oot kaunis sun bannerissa! Tykkään näistä kuvista tosi paljon, pitääkin lähteä heti huomenna johonkin luontokävelylle.

    Mulla oli ihan sama olo kun alotin keväällä mun ajotunnit! Tavallaan pelotti ihan hirveesti ja samalla yllättyin siitä, miten mukavaa se oli. Mut kyllä se siitä, mulle ainakin on tullut paljon varmempi olo sitä mukaa kun kokemustakin on tullu. (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ai kun kiva kommentti, kiitos :) Joo on se mukavaa, mut silti tuppaa jännittämään :D

      Poista

Lukijat