lauantai 3. marraskuuta 2012

Ruotsin reissun ostokset

Sain vihdoin kuvattua noi Ruotsin reissun ostokset ja tässä ne nytten olis. Laivalta ostin myös karkkia, mutta ne on tullut jo syötyä :D joten ne nyt jäi kuvaamatta, mutta nehän ovat vain herkkuja. 

Talvitakki, johon oon täysin rakastunut! Niin ihanan tuntunen päällä ja sitten kun se on vielä tuollainen pitkä :)
Mun ensimmäiset aidot Converset ♥
Tämmöset nahkaset talvikenkulit :)
AH! Mun rakkaus! Kånkenia oon himoinnut jo niin kauan ja nyt se tuli ostettua♥
Sitten näitä ihan peruspaitoja löytyi muutama. Jos näistä pitäisi valita lemppari, vaikka pidän kaikista todella paljon, niin eniten tykkään tuosta valkoisesta villapaidasta. Vähän pidemmän muotoinen ja takaata pidempi kuin edestä. 


vasemman puoleinen kuva on edestäpäin ja oikean puoleinen takaata. Takaosa on mustaa läpinäkyvää kangasta. 

 Löysin myös uudet farkut ja nuo olivat mieleeni, koska polvien yläpuolella on hieman "koristetta", eivätkä ne ole niin perus housut. Ehdottomasti lempihousuni tällä hetkellä! (anteeksi hieman huono kuva)



 Ja sitten, mun ihka ENSIMMÄINEN hajuvesi! Rakastan tuota tuoksua, en osaa kuvaillu, mutta ihana tuoksu! :) Ostin tuollaisen laatikon, koska sain siihen päälle käsirasvan sekä pienemmän pullon vähän vahvempaa tuoksua ja tämä laatikon hinta oli ehkä 3-5 euroa kalliimpi kuin se pelkkä hajuvesi olisi maksanut.






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijat