keskiviikko 14. marraskuuta 2012

why stop dreaming when you wake up?

Mulla on ollut aivan hirveästi koulutehtäviä ja oon ahertanut niiden kimpussa viimesen viikon ja vielä on lisää, kaikki on kerääntynyt tähän loppujaksoon, kun on ollut hieman laiska niiden suhteen, hehe :D 
Olen nyt motivoitunut kasvattamaan kuntoani ja saamaan itselleni kropan, josta oon aina unelmoinut. Maanantaina ja tänään oli salitreeni ja juoksua. Ja nyt aion oikeesti pysyä tässä suunnitelmassa.

Miksi tuo kroppa sitten tuottaa mulle ongelmia..? Mua on kiusattu 9 vuotta koulussa, koko peruskoulun ajan ja sain kuulla usein olevani ruma ja läski jnejne. Tää asia ilmenee siten, että mä oikeesti vihaan mun vartaloa. En pysty hyväksymään sitä ja itsetunto on aika matalalla sen takia. Mä en vaan pysty, vaikka kuinka haluaisin. Inhottaa olla tätä mieltä, aina kun katson peilistä en näe siellä oikeastaan mitään positiivista, todella harvoin. Ei, tämä ei ole mikään sääliteksti, näin mä vaan ajattelen.

Tästä ei suinkaan tule mikään nyyhky-kirjoitus vaan käännetään asiat päälaelleen. Huomenna menen katsomaan Twilightia! Mietin vaan, että miten tuun selviimään perjantai päivästä koulussa noin kolmen tunnin unilla, kun oon koko tän viikon mennyt keskimäärin noin 5h yöunilla. Unirästiä hieman? Kone on vaan aina vienyt illan vähän pitemmäksi ;) 

kun ei vaan osaa tehdä normi-ilmettä.. :D


Koulukuvatkin saatiin. En ollu yhtään tyytyväinen niihin värillisiin kuviin, mustavalko menee osittain :D
Voi ehkä arvata, miksi ostin kyseisen Frida-lehden, koska Twilight :D




6 kommenttia:

  1. Ihana banneri ja oot tosi nätti! :)

    carin-littlethings.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Kiva blogi, liityin:)!havealaugh-sonja.blogspot.fi Mulla on arvonta menossa, kantsii käydä kattoo:-)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos ja tervetuloa seurailemaan :) Meen kurkkaamaan sun blogiin :)

      Poista
  3. Toi sun banneri on ihanan yksinkertanen!:)

    http://anythingcanhappen-jonna.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Lukijat