perjantai 28. syyskuuta 2012

MUL ON UUS PAKASTUKSEN KOHDE♥

I am totally in looooooove! Ostin tänään itselleni kameran! Canon eos 600D- merkkinen tuo on. Ostin tosiaan tuollaisen paketin Gigantista, jossa tuli mukana vara-akku sekä tuo kaukosäädin. Nuo olisivat kuitenkin olleet hankintalistassa ja tuossa paketissa sain ne halvemmalla. Kamerassa on kääntyvä näyttö, jotta voin kääntää sen suojaan, kun en kameraa käytä. 
Oon niin fiiliksissä ja meni itse ansaitsemani rahat oikeaan ostokseen kyllä!! Oon odottanut niin kauan, että saan oman järkkärin, koska tykkään tosiaan kuvailla kaikkee mahdollista ja mahdotonta. Oon aina kuvaillu kaverin järkkärillä, koska niil on niiiin kiva kuvata ja tulee hyviä kuvia, mutta nyt haaveeni toteutui ja sain sen kameran vihdoin! Hyvää kannattaa aina odottaa :)
Keväällä menen ehkä semmoiselle kurssille, jossa opetetaan käyttämään sen kameran ominaisuuksia paljon paremmin yms. 
Jatkossa rupee kyllä tulee paljon kuvia, koska tolla mun vanhalla pienellä kameralla ei tullu kovin hyvä laatusii kuvii, ni ei ollu kiva laittaa semmosii. Muttamutta nyt vaan odottelen, että toi kameran akku latautuu, jotta pääsen kuluttaa sen heti loppuun! xD Tässä pari kuvaa siitä uudesta pakastuksen kohteestani♥







Huomenna tuun näyttää mitä oon löytäny kaupoista tän viikon aikana. Nyt kuvailemaan!♥ Hauskaa perjantai-iltaa kaikille! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijat