lauantai 29. syyskuuta 2012

Pientä shoppailua taas

Oon löytänyt nyt lähiaikoina vaikka mitä, ei ehkä ihan sallittua ostella näin paljoo.. mutta kun ne on niin kivoja! Oon huomannu, et haluisin ostella kaikkee kivaa ja kierrellä kaiken näkösiä kirpputoreja ja liikkeitä. Jollain muulla samaa fiilistä välillä? Shoppailu on ihanaa. Se tunne kun löytää jonkun ihanaisen sieltä hyllystä, kokeilee sitä ja se natsaa täydellisesti, vie sen kassalla ja kassissa kotiin. Kun saat kokeilla sitä ihanuutta kotona heti uudestaan, että oliko se niin täydellinen kuin muistinkaan ja yleensä se on vielä ihanampi, kun kokeilee kotona! Rakastan tätä tunnetta♥ Hassua, mutta totta.
Viikolla kävin kaverini kanssa parilla kirpputorilla ja tein mielestäni mahtavat löydöt. Tuon jälkeen kipaisimme Cubuksessa kaverin toiveesta ja minä ostin kynsilakan (olen addiktoitunut ja pahasti). Ostin myös itselleni pari päivää sitten jotkut niiin täydelliset juoksuhousut Prismasta! Nyt on sitten mulla shoppailukielto, piilotan kohta mun kukkaron jo. Pitäisi säästää sinne Ruotsin reissullekin jotain, mikä koittaakin jo 18-päivän päästä! Perjantaina alkoi koeviikko matikan kokeella. No tais mennä vähä mettään se, mutta aina on mahdollisuuksia. Kasia numeroksi toivon, mutta jos ei tuu niin taidan kyllä mennä uusimaan sen sitten, onneksi on uusinnat keksitty.

Canadien-huppari, hinta päälle 6€. Tykkään tosta iha tajuttomasti!
Selässä suuri vaahteranlehti.

Haltin urheilutakki oli vain 7€ ja tuo on tosi hyvä kuntoinenkin vielä.



Juoksuhousut olikin vähän kalliimmat, mutta menevät sitten kauan, kun ovat hyvä laatuiset.


Suloinen 5-vuotias pikkusiskoni pääsi tänään heti kameran eteen :)





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lukijat